Donde habite el olvido: Como los erizos, ya sabéis, los hombres un día sintieron su frío. Y quisieron compartirlo. Entonces inventaron el amor. El resultado fue, ya sabéis, como en los erizos.
--LuisCernuda

noviembre 04, 2010

Until


My vital signs decrease without you
My blood glucose goes on strike
My Red Blood Cells sediment
Cardiac Arrithmias take place
Diseminated Intravascular Coagulation inaugurates
Your absence visits me...
And brings me autoantibodies

Until i hear your voice

Platelets reorganize and RBC's stop hugging each other
'Cause your phonation is the only thing my glucose listens to
Your words stop the cataclism inside me

Until you're gone

And my pulse disappears
My respiratory rate is as low as a tomato price at hospedaje
And my urine creatinine as high as my love for you

Until you hug me...

And my brain receives its blood
Ma blood does not clot
While you kiss me a lot

Until you leave...

Y mi aliento se va contigo
Oh! Si supieras como se siente
Jamas me dejarias sin ti

Eres el tratamiento de mis síndromes
La profilaxis a mi infección de soledad
El catéter que monitorea mis pensamientos
La sutura de mis heridas
La pomada de mi atopia a tu ausencia

Si supieras lo tanto que te amo
Te asustarías

Pero no creo que pueda llegarte a mostrar
En esta vida, el tiempo no me va a dar
Pues muero sin ti, y contigo vuelo
Agonizo lejos de ti, y cerca, tiemblo
Sufro separado de ti, y unido a ti, enmudezco

BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

No hay comentarios: